+

Läs där ovanför i min header. Läs noga och begrunda. Tänk er ett år av knas, som helt plötsligt är över.

Yes, det blev ett plus på stickan i fredags!!!! =D

Sambon fick bästa möjliga present, en Clearblue digital som visade de underbara orden "gravid 2-3 veckor". Insvept i lite fancyfancy serla toalettpapper låg den och väntade på lördagsmorgonen på toalocket. Man kan nog säga att det var hans lyckligaste toabesök på myyycket länge!

Jag då, har lite ont i magen, har börjat äta frukt, mår liite illa. Än så länge. Längtar inte till foglossningar, ständig nästäppa och den enorma tröttheten. Men jag längtar mer till en gullig bula på magen i sommar i tajta kläder, sparkarna och rörelserna i magen, och sambons lyckliga blick när han håller om mig och magen varje kväll när vi ska sova....

Är jag lycklig..? YES!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandrah - mamma till Devin & Vilde

Grattis!! =)

2011-04-17 @ 19:26:47
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0