nojigt

Blödde igår. En vanlig liten blödning. Det var inte direkt oroande, men jag spenderade ändå halva dagen på jobbet till att låsa in mig och ringa gynakuten. Fick tillslut en tid i veckan. Blödningen hann ju såklart sluta medan jag sprang fram och tillbaka och irriterade mig över hus svårt det ska vara att få komma fram i en telefonkö. Lugnade gubben som trodde det hade blivit fel igen. Jag försäkrade honom om att det inte är ett dugg som i somras, ingen fara....

Och så igår kväll så började det igen, fuck. I morse så droppade det, fan.... Nu ÄR jag ju orolig, men ändå inte. Folk har ju blödningar och det är inga fel alls. Det är fortfarande inte som i somras. Det är inga stora klumpar med (ursäkta detaljen), så jag håller ändå hoppet uppe. Men om det skulle komma så ska jag ställa in mig på missfall igen. Jag gör hellre det än att bli besviken på vul:et till veckan. Just nu känns det som om det väller ut, men jag vågar inte se efter.... Fan...... =(

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är ju alltid lika bra att kolla upp för att vara på den säkra sidan & slippa oroa sig! Men antalet folk som har blödningar en eller flera gånger under en graviditet helt utan fara är ganska högt :) Håller tummarna för att även du är en av dom! :)

2011-04-16 @ 10:37:04
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Tokmamma

Men shit vad sorgligt. Hoppas hoppas att det går bra. Tänker på dig!

2011-04-17 @ 00:16:11
URL: http://tokmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0