nu ska hjärtat slå

Yepp. Det ser verkligen ut som om detta blir en gravidblogg. Fan, då måste jag göra om designen =P
Har varit ett morgonsurt hormonmonster denna veckan. Är verkligen superkänslig på jobbet! Efter exakt en minut på måndag morgon så tolkade en gubbe på jobbet mig som grinig, då hängde en annan ihop och sa "då vet man vem man ska akta sig för idag då". Fan, då BLEV jag ju grinig! Satt och hade en klump i halsen en timme eller nåt innan jag vågade öppna käften nästa gång.
Är så sugen på att berätta bara för att jag ska slippa en massa tunga lyft, gliringar och ha en ursäkt att vara ett hormonmonster.... Men man måste väl stå ut ett tag till. Sambon jobbar ju på samma jobb, så han får ju höra på direkten om jag avslöjat nåt.

Och inte har jag ringt bm än, det finns ju varken tid eller plats på jobbet att göra ett privat samtal, om man inte ska ta sig en promenad eller något.

Nej, nu ska jag tröstäta lite till, kan eventuellt komma ett inlägg till =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0