Ännu en lista

SENASTE:
1. Dryck: Oboy
2. Telefonsamtalet: Vårdcentralen
3. SMS: Kappahl
4. Sång du lyssnade på: "Du måste finnas" från Kristina från Duvemåla tror jag
5. Gången du grät: Någon månad sen tror jag

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Det har jag nog gjort
7. Har någon varit otrogen mot dig: Tyvärr ja, men inte min nuvarande gubbe =)
8. Varit kär: Ja!
9. Förlorat någon speciell person: Har varit lyckligt lottad hittills, så nej
10. Varit deprimerad: Från och till, mest från nu för tiden.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Bara när jag var gravid, på jobbet, hehe...
I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Inte hittills, men det kommer nog =)
16. Fått ditt hjärta krossat: Ja, ungdomskärleken/otrogna jäveln =(
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Det händer, mest när jag och syrran härjar som värst
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: JAAA, min gubbe och dottern, de gör mig till en bättre människa
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja, och har inte så många vänner pga det... =(
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Någon gång kanske
21. Pussat någon: Varje dag! Dottern mer än gubben sorgligt nog.. för honom ;)

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: De flesta
23. Hur många barn vill du ha: 1-2 till
24. Vill du ha några husdjur - Har en katt och ca 1500 dammråttor, det räcker 
25. Vill du ändra ditt namn: Nej, har lärt mig att älska det =)
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Inte så mycket, lite fika hemma bara
27. Vilken tid vaknade du idag: åtta
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Satt och pillade med bloggen
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? Kommer inte på något just nu iaf, så nej.
30. Senaste gången du träffade din mamma: oj, kommer inte ens ihåg! Förra veckan tror jag...
1. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag var mer social så jag kunde behålla fler vänner
32. Vad lyssnar du på just nu: Futurama som går på tvn genom datorn.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nja, tror inte det
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att denna lista aldrig tar slut och att min dotter inte äter sin penicillin....

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: det ni =P
38. Stjärntecken: Kräfta
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: småskola och sen ghettoskola =P
41. Gymnasie: En av de 2 som finns i stan...
42. Högskola: Nope
43. Hårfärg: Rött
44. Långt eller kort: Långt
45. Längd: 154 innan jag går upp på morgonen ;D
46. Vad gillar du gällande dig själv: Fan, kommer inte på nåt. Har hört att jag är väldigt snäll, så det kanske...
47. Piercings: nej
48. Tattoos: Inga
49. Höger eller vänster: Vänster

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Ingen
52. Piercing: Öronen, men de har nog vuxit ihop
53. Tatueringen:  Ingen
54. Bästa vän: Putte
55. Sporten du spelade: ingen direkt
56. Husdjur: Katt
57. Vaccination du minns: Stelkrampsprutan
58. Konsert: Aldrig gått på någon riktig konsert
59. Förälskelse: Ola (han är nog gay nu för tiden =P)
60. Alkohol du drack: öl antagligen

JUST NU:
61. Äter du: Har precis ätit lite havrefras med jordgubbar
62. Dricker du: Det var mjölk med havrefrasen, räknas det..?
63. Är du på väg att: bestämma mig om jag ska passa på att duscha medan skruttan sover
64. Lyssnar du på: Fortfarande tecknat från tvn
65. Väntar du på: Att jag ska bli gravid igen!!

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja
67. Vill du gifta dig: Ja
68. Karriär i åtanke: Vet inte....

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: kvittar
70. Kramar eller pussar: Kramar
71. Kortare eller längre: Lagom
72. Yngre eller äldre: Spelar ingen roll direkt
73. Romantisk eller spontan: romantisk
74. Snygg mage eller snygga armar: Kvittar
75. Tatueringar eller piercingar: Spelar ingen roll
76. Känslig eller inte: Känslig, men ska kunna visa dom på rätt sätt oxå, inte bara ilska som det oftast blir
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: INTE bråka!

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Japp
80. Gjort något sjukt spontant: Det har jag
81. Tappat glasögon eller linser: Jepp
82. Haft sex på första dejten: Nej
83. Har du krossat någons hjärta: Vet inte
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja
85. Har du blivit arresterad: Nej
86. Dissat någon: Haha ja
87. Gråtit när någon dött: ja!
88. Gillat din killkompis (mer än som vän):

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Ibland
90. Mirakel: Nja, man kan ju alltid hoppas på dom =)
91. Kärlek vid första ögonkastet: Mjaa tror det
92. Himlen: Det låter fint att säga
93. Tomten: Nej
94. Att kyssas på första dejten: Ja, det är ju helt möjligt
95. Änglar:

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Det tror jag!
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj
100. Att posta det här är din 100 sanning: Jepp

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Hej! Vill bara säga tack för himla fin bloggkommentar! Den gav mig ett leende på läpparna! Det är inte första gången nån misstar mig för fjortis, och jag blir glad när jag hör att även du ändrat uppfattning :)

Ska kika runt lite mer på din blogg. Spännande med an anonym bloggare. Man kanske vet vem du är? Undrar om jag får låna din lista, skulle vilja ha den på min blogg :D

2011-03-27 @ 18:38:06
URL: http://systerrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0