..............

Nu har jag suttit i flera nätter och pillat på designen på den här bloggen, utan att faktiskt skriva ett enda ord. Det är konstigt att när jag ändå ska vara anonym på den här bloggen ska ha så svårt för vad folk ska tycka när de ser designen....
Ska det återspegla mig? Hur mycket? Ska folk kunna gissa sig till vem jag är? Och hur hemskt kommer innehållet i bloggen bli? Kommer jag kunna gå ut med min identitet någon gång? Är det egentligen så himla nödvändigt att vara hemlig?

Det finns så många frågor i mitt huvud som bara behöver få komma ut, det finns ingen ordning på dom alls. Så det är därför jag skapar denna blogg. Ska senare sätta lite olika kategorier på dom, så det iaf kan vara liite ordning på torpet!

Jag hoppas ni har överseende med min spretighet i inläggen, för detta kommer innehålla det mesta i mitt liv och det har många olika genrer. Drama, tragedi, komedi, romantik, kanske lite action också om ni har tur.

Så håll tillgodo, det kommer mera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0