Hittade en lista =)

Haha, hittade en fjortislista! Jag har en hatkärlek till dessa listor. Eftersom jag har en tendens till att yra bort mig och skria tusen ord när jag ska berätta om något, så är listor ett bra sätt att sätta stop för mitt ordbajseri. Sen så tycker jag själv om att få reda på andra människors goda och mindre goda egenskaper utan att behöva läsa igenom ca 3 års blogginlägg. Det skapar ett litet kännande hos personerna bakom bloggarna på ett snabbt sätt.
Så, nu kommer det komma lite listor =P

Saker som alltid finns i mitt:

Kylskåp: Mjölk (kommer pinsamt nog inte på något mer jag alltid har hemma...)
Frys: Glass, stuvad spenat
Skafferi: Knäckebröd, makaroner, godis!
Handväska: Har ingen handväska
Sminkväska: Har ingen, mitt smink ligger lite här och där....
Förråd: Flyttkartonger, bebisgrejer, jackor, div skräp....
Hjärna: min unge, jobbet, gubben, massa onödiga bekymmer
Jackficka: Plånbok, nycklar, kvitton och en rosa Försvarets hudsalva 
Kryddskåp: Salt, peppar, pizzakrydda mm. Har mycket, använder lite...
Barskåp: Samma som kryddskåpet, har mycket, använder lite.
Köksbänk: Tomma mjölkkartonger, diskborstar, plastglas i olika färger.

Inte listan ni trodde va?
Men det kommer fler, har ni några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0