Vabbar...

Nu har jag vabbat i snart en vecka. Skruttan har ätit kåvepenin-äckel i 2 dygn, så då jävlar tog vi oss ut en sväng. Det är ju ändå vår ute, behövde inte ens jacka när vi var ute på gården och sprang. Jag fattar inte hur jag är funtad egentligen. Jag blir både deppig och glad av solen. Just nu när man är ute efter att ha varit inne så länge, så är det underbart!
Men jag undrar ändå när deppen kommer. Tänk om den inte kommer i år?! Wohoo i så fall!

Jag brukar dra på mig keps, hörlurar och gå ut och gå flera timmar när våren kommer. Ska nog göra det i morgon med dottern i vagnen. Tror ni det går bra fast hon har öroninflammation? Om hon har en bra mössa som täcker bra kanske.....

Just nu så skriver jag bara i brist på annat. det kan bli ett par sånahär inlägg, men oftast så kommer jag ändå gå på nåt visst ämne eller speciell tanke bakom, kanske....

Okej, nu ska jag väl hitta på något mer konstruktivt. Kanske städa lite, eller diska, eller.... kolla på facebook ett slag, om jag känner mig själv rätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0