inget att göra, då blir det en lista till =P

Nämn något som gjorde dig glad igår: När min dotter gav mig skohornet utan att jag frågat efter det, när jag skulle ta på mig skorna. Hon är klyftig OCH hjälpsam =D 
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: satte mig i soffan med datorn i knät och kollade fejjan
Det sista du sa högt: DÄR är din napp, var så god
Det senaste någon sa till dig: tutte!
Vad har du druckit idag: Varm o´boy, som vanligt
Vad var det senaste du åt: lingongrova med pepparsalami (en halv fick jag i mig)
Vad var det senaste du köpte: mat, en massa mjölk mm
Vad är det för färg på din ytterdörr: mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu: sol ibland, mulet ibland
Godaste glassmaken: choklad och kaffesmak
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nä, det behöver jag inte göra heller =)
Sover du tungt: yes, vaknar sällan på nätterna. Om det inte är nåt med skruttan förstås. eller om katten spyr....
Drömmer du mardrömmar: Nej, bara en massa konstiga drömmar. Men inga riktiga mardrömmar längre
Trivs du med ditt jobb: yes
Favoritklädsel: jeans och huvtröja
Favoritlåt just nu: ingen speciell, men Lykke Li är populärt just nu
Vad ser du om du tittar till höger: soffan där katten ligger som en liten pälsboll och snarkar
Vad gör dig glad just nu: att titta på min dotter när hon ser på sitt favoritprogram
Vad ska du göra härnäst: ska nog gå och vila middag med skruttan snart
Höger eller vänsterhänt: vänster
Humör just nu: ganska tillfreds med livet
Favoritgodis: lakrits! salt som fan ska det vara =D
Kläder just nu: gubbens gamla morgonrock som jag ärvt
Sommarplaner: Lite dagsturer med familjen, annars ska jag försöka städa i våra garderober i sommar... Och bad såklart!
Hur många kuddar sover du med: 2 st, lagomt uppfluffade så att jag kan ligga på mage utan att ansiktet begravs
Spelar du något instrument: nej, men blåste lite i ett munspel nyss, det lät inte så bra...
Morgon eller nattmänniska: natt!
Vad är viktigast för dig: min familj
Är du kittlig: ibland
Snarkar du: nope
Stjärntecken: kräfta
Äckligaste insekten: hmm, vet inte riktigt, allt som kommer för nära alldeles för fort. på avstånd tycker jag om allt
Stökigt eller välstädat: stökigt, alltid....
Längtar du mest efter just nu: en bebis i magen, semester och en glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0